lav en sjov intro omkring, hvem Simon er.
Inkludér noget omkring, hvor nysgerrig læseren må være siden de er her.
Lav lidt humor til det
Her kan vi lave sådan en sjov scroll-tekst ligesom i “gi-lyd-linket”
———————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————-
Tænkt eksempel:
Men hey stop en halv!
Nok om mig – mig til siden.
Hvad laver du egentlig her?
Sidder du bare og graver internettet tyndt?
Eller har din nysgerrige copywriter-næse ledt dig herind?
Jeg gad vide, hvorfor du læser videre.
Det er jo bare en side om et nyhedsbrev
Og ja, der gemmer sig måske en overraskelse i bunden.
Men stadigvæk.
Årsag #1 til at du skal følge.
Der er {{subscriber_count}} kloge hoveder, der allerede følger.
Sagt med andre ord.
Du er allerede gået glip af viden, der er delt med {{subscriber_count}} andre kloge hoveder.
De har nu gavn af den viden.
Åh nej, det har jeg ikke.
Vi mennesker vil helst ikke gå glip af noget.
Heldigvis kan du hurtigt lave om på det lige herunder.
Ja okay..
Jeg forstår..
Du er klogere end de {{subscriber_count}} flittige læsere?
Selvfølgelig er du det. Du har fulgt andre visdomsdelere.
I årsag #2 forstår du nok, hvorfor du ikke vil glippe den her mulighed.
Årsag #2 – Ikke kun suger {{subscriber_count}} indhold til sig fra ERN.
DE KAN LIDE HVAD DE FÅR (Snart overbevist???)
Du kan se de tilbagemeldinger jeg får direkte fra nyhedsbrevet (ret cool ik’?)
Så ja, jeg bruger god gammeldags social proof her.
Kan du gætte, hvad jeg bruger i årsag #3?
(Ja, jeg beklager. Det er min bror. Og vi deler humor).
#sorrynotsorry 🍆🍆🍆
Men ja ja, det jo bare deres holdning.
Du har din egen. Jeg har forstået det..
Og alligevel er du scrollet helt herned.
Hvorfor?
Er du alligevel lidt nysgerrig?
Du kunne jo evt. tjekke nyhedsbrevet ud og fortælle mig, hvad du synes.
Så deler jeg dit feedback!
Måske..
Men ja ja, det jo bare deres holdning.
Du har din egen. Jeg har forstået det..
Og alligevel er du scrollet helt herned.
Hvorfor?
Er du alligevel lidt nysgerrig?
Du kunne jo evt. tjekke nyhedsbrevet ud og fortælle mig, hvad du synes.
Så deler jeg dit feedback!
Måske..
Årsag #3 er…
Har du gættet det?
.. naturligvis mere social proof – fordi det virker.
Men jeg bruger også det næstmest magiske ord – “gratis”
Havde du fulgt ERN havde du allerede kendt det mest magiske ord
#yousnoozeyoulose
Årsag #3 er…
Har du gættet det?..
Naturligvis mere social proof.
Fordi det virker.
Men jeg bruger også det næstmest magiske ord – “gratis”
Havde du fulgt ERN havde du allerede kendt det mest magiske ord
#yousnoozeyoulose
Men sender jeg bare gratis nyhedsbreve og deler viden på min LinkedIn for a living?
Nej, du har nok gættet, at jeg er lidt af en vidensdeler.
Jeg lærer mennesker at skrive, så deres læsere læser og konverterer.
Nogen gange skriver jeg dem også selv, når virksomhederne kommer tiggende efter min hjælp med en giga pose penge. 💰
#overditbudget #allepengeneværd
Jeg afholder også masterclasses i copywriting.
Engang var de fysiske, fremover er de online.
Efterspørgslen steg som en klokken-12-raket, og jeg ønsker at nå ud til endnu flere med mit guld.
Så jeg kan tage jeres guld 🤑
Du er her stadig, så du vil nok gerne se, hvorfor jeg kan tillade mig at være “over dit budget”
Og samtidig “alle pengene værd”
(Spoiler alert: Ikke alle gav det maximum stjerner)
Mine kunder er vilde med det, de får.
Og det fede ved Et Rigtigt Nyhedsbrev er, at det er din gratis mulighed for at få tips og tricks til at..
- Engagere dine læsere
- Konvertere dine læsere
- Tryllebinde dine læsere
- Blive mere kreativ
- Undgå at lave fejl, når du skriver
- Få mere indflydelse
- Blive den folk lytter til
- og meget meget mere
Læg blødt ud her →
Læg blødt ud her 👇
Læg blødt ud her 👇
Du scroller simpelthen videre..
Hvad sker der?
Okay, okay. Så deler jeg lige noget cool.
Så kan du i hvert fald ikke sige, du ikke ved, hvad du er gået glip af.
Vel?
I ERN #2 delte jeg:
- Hvordan giganten L’Oréal begik en gigafejl og undlod dét mest magiske ord i copywriting.
- Et vennediagram
Og du er naturligvis nysgerrig på, hvad et vennediagram er.
Så det får du her.
Min egen selvopfundede genialitet fra mig til mine læsere.
Og det jo faktisk til dig også.
Sejt hva’?
Nu hvor du er kommet helt herned.
Så lad mig lige opløfte dig.
Det kan jeg gøre på 2 måder:
- Ved at du tilmelder dig Et Rigtigt Nyhedsbrev.
- Ved at du klikker på den anden knap og lader dig opløfte.
JA, jeg vil ha’ dig i min indbakke, Simon!
Så jeg klikker lige her 👇
Nej, Mig?
Nej, jeg trykker bare på ting, jeg ikke ved, hvad er.
JA, jeg vil ha’ dig i min indbakke, Simon!
Så jeg klikker lige her 👇
Nej, Mig?
Nej, jeg trykker bare på ting, jeg ikke ved, hvad er.
Simon Krag Linde
– Din kommende secret sauce til dit content?
Selvstændig konsulent, copywriter og underviser
I Secret Sauce skriver, underviser og rådgiver jeg kommunikations- og marketingtyper i at hæve tekst-niveauet, så det smitter af på bundlinjen.
For jeg kan ikke lade være. At hjælpe andre til at blive bedre er min største drivkraft.
Og jeg har stort set ikke lavet andet hele mit professionelle konsulent-liv:
– Først i Bro, hvor jeg stod i lære hos bl.a. Morten Münster og Henrik Hillestrøm og var redaktør på Danmarks største kommunikationsblog (bro blog).
– Sidenhen som tekstforfatter og kommunikationskonsulent hos Publico, hvor jeg servicerede videnstærke B2B-kunder og kommuner med copy, content og kampagner.
– Og senest hos Bonnier Publications som Senior Copywriter.
– Indtil jeg sagde op primo-2022 og blev selvstændig 1. april 2022.
EFTERTRAGTET OPLÆGSHOLDER OG UNDERVISER
Måske har du allerede mødt mig på en af dine yndlings-konferencer?
Måske endda givet mit oplæg topkarakter?
Jeg har i al fald været blandt de absolut bedst ratede oplægsholdere på disse konferencer:
• Email Summit 2021* (rated 4,48 ud af 5 ⭐)
• Social Commerce Summit 2022
• MarketingCamp 2022 (4,10 ud af 5 ⭐)
• Linked Summit 2022 (4,46 ud af 5 ⭐)
• Email Summit 2023 (4,39 ud af 5 ⭐)
• MarketingBio 2023 ( 8,0 ud af 10 ⭐)
• MarketingCamp 2024 (4,70 ud af 5 ⭐)
• Linked Summit 2024** (5 ud af 5⭐)
* Kvinden bag Email Summit, Mette Will udtalte om følgende om mit oplæg: "Det var en genistreg"
**1-dags masterclass
UDDANNELSE
• Cand.Ling.Merc i Virksomhedskommunikation fra Aarhus Universitet/BSS Aarhus 2015-2017
• BA i Kommunikation og Digitale Medier fra Aalborg Universitet 2012-2015
• Gladiators Forfatterskole, 2019-2020
• Tekstlinjen, 2021
IVÆRKSÆTTERI
• Co-founder af AI-virksomheden Kunsti (kunsti.dk), 2023
• Startede ‘Linde Kommunikation’ som studerende. Arbejdede freelance ved siden af – og skrev klummer for Eurowoman.
• Ejer af en taxa i Zambia, 2010-2012
• Udsender Danmarks bedste copywriting-nyhedsbrev 'Et rigtigt nyhedsbrev' hver anden søndag til over 3.500 skrivenørder.
XXXX YYYY ZZZZ